Apartament Apartament Stroma 4 - Zakopane

Apartament Apartament Stroma 4 - Zakopane
$$$$
Przegląd

Apartament Apartament Stroma 4 Zakopane usytuowany jest około 25 min spacerem od Polskich Kolei Linowych S.a. Stacji Dolnej Gubałówka oraz prawie 25 min spacerem od najważniejszych miejsc przyjaznych rodzinom, takich jak Park Linowy Złota Grań Zakopane Gubałówka. Wi-Fi oraz parking dla gości.

Lokalizacja

1-pokojowy apartament daje dostęp do Aqua Parku Zakopane, w odległości 25-minutowego spaceru. Z apartamentu o powierzchni 45 m² można w 15 min dojść do centrum miasta.

Apartament Apartament Stroma 4 leży w odległości minutowego spaceru od najbliższego przystanku autobusowego Ciaglowka.

Pokoje

Obiekt oferuje balkon i miejsce do siedzenia z sofą oraz telewizję satelitarną. Do dyspozycji gości w tym apartamencie jest 1 sypialnia. Obiekt noclegowy posiada również 1 łazienkę z kabiną prysznicową walk-in i oddzielną toaletą. Ponadto w pokojach znajdują się ręczniki.

Jedzenie

Obiekt posiada aneks kuchenny i kuchenkę mikrofalową, czajnik elektryczny i lodówkę.

Wypoczynek & Biznes

Goście mogą urozmaicić swój pobyt w tym obiekcie narciarstwem.

Przydatne informacje
Przyjazd/Wyjazd
od 13:30-22:00
od 10:00-11:00
Udogodnienia
Darmowy publiczny parking dostępny jest na terenie obiektu.
Bezpłatny bezprzewodowy Internet jest dostępny w całym apartamencie.
Inne informacje
Dziecko i dodatkowe łóżka
W pokoju nie ma łóżeczek niemowlęcych.  W pokoju nie ma dodatkowych łóżek.
Zwierzęta domowe
Zwierzęta domowe nie są akceptowane.
Kalendarz cen i dostępność pokoi
Sprawdź dostępność i ceny dla swoich terminów już teraz!

Dostępne pokoje

Opinie o Apartament Stroma 4

8.4 /10
Świetnie22 opinie
Podziel się swymi doświadczeniami z nami.Napisz recenzję
    9.4

Przebywając w Apartamencie Stroma 4, czułem się jak w domu. Właścicielka była przemiła i bardzo pomocna. Apartament był świetnie wyposażony, od garnków, które bardzo się przydały naszej pięcioosobowej rodzinie, po pralkę, która okazała się nieoceniona. balkon był przyjemnym miejscem do odpoczynku. Cały pobyt był bardzo udany i zdecydowanie polecam Apartament Stroma 4 wszystkim podróżnym.

Wszystko OK 👍

Michał Polska,
    8.8

Właścicielka miła, dobrze wyposażony apartament, dostępne garnki, pralka.

Daniela Polska,
    8.4

Bardzo miły personel, dobre wyposażenie, czystość i świeży zapach, dostępność pralki, miłe zaskoczenie w szafce.

Brak negatywów z tego miejsca.

Jerzy Polska,
    9.6

Apartament Stroma 4 w Zakopanem był idealnym miejscem na rodzinny wypad. Apartament był dobrze wyposażony i przestronny. Podobało nam się, że w pokoju było wszystko, czego potrzebowaliśmy, takie jak garnki i pralka, co okazało się użyteczne dla naszej pięcioosobowej rodziny. Łazienka była czysta i wyposażona w dobry prysznic oraz świeże ręczniki. Personel był bardzo miły i pomocny. balkon był przyjemnym miejscem do odpoczynku. Byliśmy mile zaskoczeni, że w apartamencie było dostępne kawa, herbata i cukier, a także świeża gąbka do mycia naczyń i ściereczki.

Henryk Polska,
    9.0

Nasz pobyt w apartamencie Stroma 4 był fantastyczny! Właścicielka była niezwykle miła i pomocna. Apartament był doskonale wyposażony - mieliśmy wszystko, czego potrzebowaliśmy, zarówno dla naszej pięcioosobowej rodziny, jak i dla naszych czterech niemieckich owczarków. Cieszyliśmy się z dostępności pralki i suszarki, a także z garnków i naczyń w kuchni. Pokoje były czyste i przytulne, a pościel i ręczniki pachniały świeżością. Bardzo nas zaskoczyło, że w szafce znaleźliśmy kawę, herbatę i cukier - miły akcent! Lokalizacja apartamentu była również świetna, zaledwie 25 minut spacerem od ulicy Krupówki. Bylibyśmy tam chętnie ponownie!

Jedynym minusem było to, że nie było w pobliżu żadnej górki, na której nasze dzieci mogłyby poszaleć na sankach. Jednak zorganizowaliśmy sobie wycieczkę autobusem na Harendę i tam świetnie się bawiliśmy.

Jerzy Polska,
    8.6

Nasz pobyt w Apartamencie Stroma 4 był bardzo udany. Mieszkanie było przestronne i komfortowe, a kuchnia dobrze wyposażona. Miła niespodzianka to dostępna pralka i balkon. Właścicielka była pomocna i przyjazna. Polecamy!

Michał Polska,
    9.2

Właścicielka przemiła, dobrze wyposażone pokoje, dostępne garnki i pralka, czysto i pachnąco, polecam serdecznie!

Żadnych usterek.

Sławomir Polska,
    8.6

Wspaniały pobyt w Apartamencie Stroma 4

Było mi bardzo miło gościć w Apartamencie Stroma 4. miły personel sprawił, że czułam się jak w domu. Apartament był bardzo czysty i pachnący. Był w nim pełny zestaw wyposażenia, co było dla mnie ważne podczas podróży z dziećmi. Bardzo mile zaskoczyła mnie dostępna pralka, co było niezwykle przydatne przy tak dużej rodzinie. W łazience była także nowa gąbka do mycia naczyń oraz ściereczki. Właścicielka okazała się przemiła i odpowiedziała na wszystkie nasze pytania.

Dziękuję za wspaniały pobyt w Apartamencie Stroma 4! Polecam go wszystkim, którzy szukają wygodnego i przyjemnego miejsca do zatrzymania się w Zakopanem.

Wojciech Polska,
    9.8

Komfortowy i przestronny apartament. Podczas naszego pobytu w Apartamencie Stroma 4 mieliśmy przyjemność korzystać z bardzo komfortowego i przestronnego mieszkania. Wszystkie pokoje były obszerne i gustownie urządzone, co sprawiło, że czuliśmy się swobodnie i wygodnie przez cały czas naszego pobytu.

Nic w ogóle 😊

Marta Polska,
    8.4

Apartament Stroma 4 był idealnie usytuowany zaledwie 25 minut spacerkiem od centrum miasta. Pokoje były czyste i przestronne, a pościele i ręczniki pachniały świeżością. Byliśmy mile zaskoczeni dostępnością pełnego wyposażenia kuchni i łazienki, w tym pralki i suszarki, które bardzo się nam przydały. Dużym plusem było również przyjazne i uczynne podejście właścicielki, która nie miała problemu z naszymi dwoma owczarkami niemieckimi.

Radosław Polska,
    8.2

Właścicielka przemiła, dobrze wyposażony apartament, dostępne garnki, pralka, czyste pokoje, świeże pościele i ręczniki.

Wszystko było super.

Stefan Polska,
    9.4

Podczas mojego pobytu w Apartamencie Stroma 4 miałam wiele pozytywnych doświadczeń. lokalizacja była idealna - tylko 25 minut spacerem od głównego deptaka Zakopanego, Krupówek. To sprawiło, że było łatwo i wygodnie zwiedzać miasto. apartament był świetnie wyposażony - miałam wszystko, czego potrzebowałam, włącznie z pralką i suszarką, co okazało się bardzo przydatne. Pościel i ręczniki były świeże i pachnące, a kuchnia była w pełni wyposażona we wszystkie potrzebne naczynia. Właścicielka była bardzo miła i pomocna, zawsze gotowa odpowiedzieć na moje pytania i zapewnić wszystko, czego potrzebowałam.

Jednak moje doświadczenia nie obejmowały żadnych negatywnych aspektów.

Adrianna Polska,
  • Bardzo dobrze
    7.0

właścicielka bez problemu przyjęła nas z dwoma owczarkami niemieckimi

rezydentka kłamie próbuje przejąć klienta trzeba robić zdjęcia zeby właściciel miał prawdziwy wgląd na obecny stan apartamentu. Rada ignorować rezydentke która jedynie po nas sprząta i być w kontakcie z właścicielka uczciwa i rozsądna osoba

Polska,

Często zadawane pytania (FAQ) o Apartament Stroma 4

Czy mieszkanie Stroma 4 posiada kuchnię?
Mieszkanie Stroma 4 oferuje aneks kuchenny z kuchenką mikrofalową i lodówką.
Jakie popularne atrakcje są położone niedaleko tego mieszkania?
Goście tego mieszkania mogą zwiedzić Aqua Park Zakopane a także Gubałówka położone odpowiednio 1,1 oraz 1,5 km dalej.